Unban hakemus
5 posters
Sivu 1 / 1
Unban hakemus
noni elikkä teenpähä tän, moni kyselly miks en pelaa, ja onha siel hyvä peliseuraki illasta aluks, vedin massat hetken mielijohteesta (oli ekat, tietty kuumotus ) laittakaa vaikka ikuiset ct bannit, teroillaki tykkään pelailla, shitti ei tuu tykkää tästä että pyydän tätä unbannia, ja kieltäytyykin todennäköisesti. ei mulla tähän muuta, nokkoslehti kuittaa
nokkoslehti- Viestien lukumäärä : 3
Vs: Unban hakemus
joo eli oon patu (cccp<3) nyt on ollu jo kuukaus ja puol ct ban kun tapoin 2 tyyppii turhaa ja kuitenkin pelailen iltapelillä paljon eli voisinkohan saada unctbann koska haluaisin kuitenkin pitää runia koska pidän muillakin servuilla runia mutta tykkään enemmän iltapelistä joten voisinko saada ct:ni takaisin
hiyomon- Viestien lukumäärä : 1
Juu eli oon tuo Veke-²º¹³ Steamissa ja sain täs pari päivää sitte bännit iltapeleihi ja ny alkanu vituttaa ku ei oo yhtää hyvää jailbreak servuu ku muroo ei jaksa nii vammasii tyyppei välis ja nii aattelin ku vedin kaveri kas massat kerran teijä servulla ja kaveri on jo siel pelailees ja mul vielki bannit et pääsisinkö pelaan sinne vielä? jos pääsis ees terroristiksi
Veke- Viestien lukumäärä : 1
joku saatanan kusipää helari anto mulle ctban, en tehnyt mitää väärä. t kikkihiiri amarillo STEAM_0:0:25272836
teppokusipaahomo- Viestien lukumäärä : 1
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa