IltaPelit
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

admin hakemus!:)

Siirry alas

admin hakemus!:) Empty admin hakemus!:)

Viesti kirjoittaja Inkku Ke Elo 07, 2013 1:04 pm

moi:) tosiaan oon tässä tekemässä tätä hakemusta. ikä: 16v . steam nimi : niko_lin ja ID : STEAM_0:1:14734889 Peliaika : 365 h . koska olen pelaillut jo jonkun aikaa iltapelitservuilla ja ne ovat todella hyviä servuja! ja pistän koodarit kuriin ! pidän koodarit pois koska olen aika aktiivinen ja olen aikaisemmin ollut adminina ja homma on luistanut kuin rasvattu! ei ole ollut mitään ongelmaa ja pidin koodaritkin poissa! haen saunaservulle adminiksi koska seon minun kotikenttä! elikkä joo olen aktiivinen , rauhallinen elikkä en siis hermostu jos saan pahasti kuonoon pelissä. ja erotan koodarit kunnon pelaajista! ja hyvä pelaamaan peliä vaikka pelitunteja ei huimasti olekkaan. enkä leikkisi admineilla . olisin rehellinen admin en antaisi mitään turhia banneja . ja en ole itse ikinä koodannut! eikä hirveämmin kiinnostaisikaan sellainen turhuus . ja jos en pääse adminiksi vaikka todella kovasti haluaisinkin niin eise mitään jatkaisin silti pelaamista parhailla servuilla eli -> iltapelit!

Inkku

Viestien lukumäärä : 1

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa